Underbart "lagomt" späckad helg

Ja nu är klockan 18.41 en söndag och jag frågar mig själv vart fan helgen tog vägen??? Har haft fullt upp, tur som attan att jag piggnade till efter fredagens häng. Träffade ett gäng från min gamla gymnasieklass igår kväll i sthlm var grymt kul att det har gått så bra för alla efter skolans lyckliga dagar. Gav upp tidigt då jag lagt ner min mesta energi på jobb hela dagen. Sov ett par timmar innan jag drog mig till IKEA i Uppsala för lite skönt "inredningshäng". Tittade ut kök, var hur fint som helst och köpte mig tallrikar. Blev i brunt och plommon, så nöjd med kombinationen. Älskar att blanda färger i köksinredning =) Kom ganska precis hem och är mer än trött och bakis.  
Nu ska jag umgås med mina älskade.
Puss och kram
//en bakis Emma



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: