Tentafan

Har skrivit tenta idag och de gick käpprätt åt helvete, ja ja får ta nya tag till omtentan den 7 nov. Här går man upp 4 på morgonen för att åka in och så går de såhär, de är då man älskar att man pendlar haha. Är trött som ett as nu. 
Kom ganska precis hem från Uppsala. Skulle egentligen iväg med Robin och fotografera lite men de är så jävla kallt ute så vi ska ta de på torsdag då båda e lediga på dagen istället (och då kanske jag ser lite piggare ut). Så har en liten plan på att krypa ner i sängen och kolla på sunes jul men tanke på att den damp ner i brevlådan idag ;) 
.
Sprang förbi HM i all hast och köpte en leopardfärgad sjal som är helt underbart fin, de tyckte jag att jag va värd efter den här tidiga dagen men bara 4 timmars sömn i ryggen. Kan visa sen.
Nej sängen och sunes jul här kommer jag ;)
.
124 dagar kvar ! ! !



Postat av: Madde

Fin bild :)

2009-10-03 @ 11:19:12
URL/Bloggadress: http://maddywood.devote.se
Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: