Slut i tutan

Då var denna dag också ett minne blott. Jag har pluggat känns ju bra *not*. Jag har snart tenta igen och de känns inte som om jag lärt mig nåt än, känner hur paniken smyger sig på. Ska hur som haver jobba i morgon med mina små busfrön, ser verkligen fram emot de, såg dom sist i juni dom har säkert växt MASSOR de små liven. Efter jobbet i morgon ska jag titta på en lägenhet som jag eventuellt ska hyra, men vi får väl se. Är mycket lockande att få rum med alla sina saker och ha sitt eget men de tar emot att behöva ta studielån. Jaja vi får väl se, titta på lägenheten kan jag ju alltid göra. Sen vet jag ju var jag ska hitta på när jag kommer hem med tanke på att jag borde läsa klart 800 sidor i helgen *pust*. Nej nu ska jag återgå till studierna Hoppas ni haft en bra dag och tagit till vara på det underbara fina höstvädret vi har haft. Nu kommer J ska hjälpa han att bära in micron.
Ha det underbart 
   



Postat av: evisen

Ja den där kursen, ja ve hur d e... :) Kämpa på bara, snart är de över!!

2009-09-18 @ 07:31:13
Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: