Oturen skulle inte få dra ner mig i "deppträsket", jag var ju på sånt bra humör...

Kändes verkligen som en bra dag då jag vaknade av att klockan ringde kl 5 i morse. Åkte in med J till busstationen, köpte busskort (observera att det kosta 1210 jävla kronor). Hoppade på bussen och somnade sött, väcktes av busschauffören i Rimbo då hade han tydligen tagit fel buss så vi var tvugna att byta. jaja bara att knata av bussen, enkelt, trodde jag ända tills dörrarna på bussen smäller mig rakt i sidan *pang*, slänger mig ut på kön utanför bussen och landar i en tant och lyckas få ur mig ett hoppsan hejsan så kan de gå ... ja ja det ordnade sig ju de me... trodde jag... hoppade på nästa buss och visar upp busskortet som jag alltid gjort och får jordens utskällning av den nya chauffören att jag minsann inte kan komma undan utan att stoppa in kortet i någon maskin. Jaha de är väl inte så lätt att veta, systemen ändras ju hela tiden. Hur som helst så löste sig det också efter att alla på hela bussen (observera att den var fullsatt) stirrade ut mig... haha hur lyckas jag? Men detta kunde ju inte få stoppa mitt goda humör och de gjorde de inte heller.
.
.
.
Väl i skolan gick jag på dagens föreläsning som handlade om metod och statistik. Det mesta kände man igen sen tidigare men våran föreläsare var grym så de var en intressant föreläsning ändå. 
Efter tre timmar i tysthet slog jag en pling till J på vägen hem och han lyckas ju alltid ge mig ett leende på läpparna =) missade bussen hem, men va gjorde de jag kunde ju ta nästa. Väl i Norrtälje skulle jag fixa mitt bankkort som varit trasigt en vecka. Försökte fixa ett nytt via internet, men de gick inte (trodde jag). Hon på banken fixade ett nytt till mig och spärrade det som jag tydligen hade lyckats beställa eftersom jag ännu inte fått de på posten. Kommer hem ser att kortet har kommit haha, spärrat. så bara för att jag skulle vara duktig och fixa ett nytt kort idag så sket de sig totalt, jaja vad gör man. 
.
.
.
Oj de här bli ett långt inlägg. 
.
.
.
Snörde på mig mina älskade springskor när jag kom gem och körde ett riktigt träningspass i skogen. Springer en sträcka på kanske 6 km där jag varvar övningar som situps, armhävningar, upphopp, utfalssteg + intervall i backe. Man blir garanterat trött och känner sig nöjd efter.
Nej nu ska jag plugga för den här kursen rivstartade med tenta efter en vecka...
Vad ska ni göra?



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: