Nu ger jag upp

Nu finns det ingen plats kvar i minnet, nu är de fullt... så nu lägger jag ner mina jävla studier för idag, *sådeså*. Har verkligen suttit hela dagen och jag hoppas verkligen att något har gått in i min lilla hjärna. Tenta om en vecka jag har ångest, universitet är lite självmord samtidigt som jag älskar att få lära mig nya saker. Som Mats på jobbet sa,"kunskap är makt" Nu väntar sängen och i morgon är det nya tag med ny energi (förhoppningsvis). Föreläsning mellan 13-16 sen är det helg =) och jag fyller år på söndag *lovely*
Nej jag säger GOD NATT och sov gott höres i morron



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: