HOTELL I BANGKOK OCH MIN DAG

God kväll ;)
Har suttit och kikat igenom hotell i Bangkok precis. Tycker det är lika bra att boka första boendet och sista så man har en liten plan i alla fall. Dagarna däremellan får vara tomma. Har hittat lite om man säger så, Bangkok har bra många fler hotell än 3 om man säger så. Blir nog till att bo på Silom road, nära till nationalarenan där vi ska se riktig muay thai och nära till shopping =) Längtar så himla mycket tills vi ska åka, ska blir underbart skönt.
Detta hotell blir det nog i alla fall i Bangkok
Annars har jag tillbringat min dag med studier. =) tog en promenad i skogen på jakt efter svamp också. Underbart skön höstluft. me like



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: