Min födelsedag... i morron

Har precis ätit kräftor med mormor och morfar + min familj. Har firat mig i förskott och Sandra i efterskott (hon fyllde igår och jag i morron). Fick en mycket söt skjortklänning av sis som var super fin. Av mormor och morfar pengar och av mamma och pappa ett valfritt startkit på IKEA. TACK alla =)
Ska väl försöka sätta mig och plugga resten av kvällen, det behövs verkligen. Börjar få tentaångest nu, min tidsplan på läsningen håller inte =S hatar denna ångest, får göra mitt bästa mer än så går inte och sen hålla tummarna för att jag blir godkänd. 
Nej plugga vare.
Ha en mysig lördagskväll alla <3



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: