Komp ledigt ;)

Har egentligen föreläsning idag , men kände att jag behöver läsa ikapp lite så jag stannade hemma. Mycket skönt om jag får säga det själv. Började morgonen med en tur i skogen som alltid är en kanonstart på dagen, ska försöka komma ut en sväng till ikväll för nu jävlar ska kilona rasa tills Thailand =) Bakar nu italienskt bröd som ska bli lite spännande, har aldrig provat förut, men lätt är det och förhoppningsvis gott också. Just ja, gjorde en hemsk upptäckt igår när teddy och freddy hoppade på golvet. Teddy juckade liksom på freddy så jag kollade hennes kön för säkerhetsskull en gång till och till min förskräckelse så är hon en KILLE. Hjälp tänk om de kommer skutta runt små teddy och freddysar en morgon när jag går upp, som sagt hjälp. Nu sitter dom i varsin bur och surar, känner mig så hemsk att sära på dom, dom älskar ju varandra. Men dom får klara sig tills jag tagit bort manligheten från Teddy om man säger så ;) 
nej nu ska jag läsa statistik...



Postat av: Sara

tack snälla!! :D

2009-09-22 @ 20:40:08
URL/Bloggadress: http://alsaol.blogg.se/
Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: