Kalla Fredag

Sitter ihopkrupen under täcket och försöker plugga så mycket jag bara orkar, men vette fan om jag lär mig nåt. Är lite irriterad för att jag inte kunde springa i morse, tå-helvete... Annars är livet bra. Väntar på att dom ska ringa från ett jobb i Sthlm som jag eventuellt kommer få. Blir roliga grejjer de och jobba i sthlm 1-2 dagar i veckan och plugga i Uppsala 3 dagar i veckan. Tur att jag bor i Norrtälje, skulle ju vara så jobbigt att behöva bo nära någonting ;) *ironi*
.
Nej nu har jag inte tid med de här mer, önskar er en trevlig dag hur som helst.
<3 



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: