Jao klassträff

Hellu =)
Har hänt grymt mycket senaste dagarna därför jag inte har skrivit, men tror väl inte ni har saknat mig direkt haha. För att kort sammanfatta
Onsdag: en helvetesdag som borde strykas från almanackan
Torsdag: En soft dag
Idag: Inte mycket som händer, sjuk
I morgon: MYCKET SOM HÄNDER, ska tydligen jobba till 20 sen är det utgång i sthlm som gäller. Ska träffa min gamla klass och parta. Kommer bli spännande, hoppas min feber släpper annars får jag väl snora ner hela stället men de gör väl inget ? ;)
Nej nu måste jag pluggis
Hoppalong



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: