Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.

Seriöst så måste jag vara extremt trögfattad, det är inte de att jag inte förstår sakerna jag läser men att banka in dom i huvudet och minnas  går inte fort. Det tar mig en evighet innan jag minns, tror detta beror på mitt extrema bildminne. Inte det lättaste att minnas text i bilder... jag skulle nog behöva en bildebok i psykologi, tror ni de går att fixa? ;) 
.
.
Provade på att stoppa ner min stackars tå i mina löparskor i morse, de gick ju bra (med lite våld i alla fall) ;) Så jag stoppade in mina hörlurar i öronen och tog en liten tur i skogen, de gick ju bra förutom i nerförsbackar när tån trycktes mot skon ! ! !  
.
Hur som helst har övriga dagen bestått av plugg, någon som är förvånad???
.
Nu ska jag hjälpa mamma med maten medan jag väntar på att J ska komma hem från sin fotbollsmatch som dom för övrigt vann, han e allt bra han...
.
126 dagar kvar, sen är vi där...



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: