Jag skulle bli rädd för mig om jag sov med mig

Har enligt J pratat i sömnen inatt... igen. Jag förstår inte, det står typ överallt att det oftast förekommer för barn, jaha hur ska jag tolka det? tydligen hade jag legat och pekat upp i taket och sagt titta! flera gånger med öppna ögon. creepy, såklart minns jag ingenting. Som sagt, jag hade blivit rädd om jag hade sovit bredvid mig själv när jag håller på sådär. måste försöka sluta tror jag. Tur att J bara tycker de är kul, annars hade de blivit lite problem haha.
Sitter och pluggar, dricker thé som en idiot och springer på toa stup i kvarten. Kul dag... verkligen. Ska nog ta en liten promenad i friska luften snart ♣
Jag saknar dig, du är min andra halva ♥ 



Postat av: Eva

babe! Kul att du bloggar, d har ju inte gått att kommentera på ett halvår typ. Fick ditt sms om att du glömt, vi får ta de ngn annan dag. Denna gång får DU däremot föreslå dag! ;)

Kram!!

2009-09-03 @ 12:51:34
Postat av: *Emma*

EVA:

Ja visst ere ? ;) nej jag vet det hände någonting med kommentarsfältet som jag inte kunde eller orkade fixa. Men nu så. Jag vet förlåt jag är såå dålig skäms ska titta efter en lämplig dag i min kalender. hoppas skolstarten va bra iaf ?



kramar

2009-09-03 @ 16:38:09
URL/Bloggadress: http://mytrip.blogg.se/
Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: