Jag älskar mitt jobb

Har jobbat idag, på mitt andra jobb, mitt jobb med söta barn som bara får en att skratta. 
Ett citat som jag bara smälte för idag
(Ungen sitter och verkligen granskar mig vid matbordet)
Jag: Men ****** va tänker du på? 
Ungen: Du är bara så himla snygg
Höll på och dö av skratt, ungen är fyra år haha sötaste söta, jag älskar mitt jobb ;)
Snart ska jag sova för i morron är det en stressig dag som består av massa plugg och andra saker som man ska göra när man är ledig, typ städa, tvätta och sånt kul :S
Just ja va och kollade på lägenhet idag också, det var ett TVÄRNEJ. Fy säger jag bara och Grattis till mammi och pappi som får ha mig kvar hemma ett tag till ;)
Kram på er



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: