I LOVE MY FAMILYS

Har haft en superbra lördagskväll med världens bästa sällskap, min stora härliga "familj", mina nära och kära, min bergskedja (ja de e precis de dem är, stabila i stormen och alltid där). Var fruktansvärt trött efter en hel dags pluggande så ibland är det skönt att bara lyssna på andras kackel (ja, faktiskt håller jag inte"pratlåda" jämt)... Vi åt goda skaldjur som man aldrig kan få för mycket av, personligen är kräftor mina favoriter ;) Tänkte bjuda på dagens sköna outfit innan jag tackar för mig för idag.
  
God natt gott folk vi hörs i morgon



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: