God natt gott folk

Teddy och Freddy är tjejer båda två, haha tänk så fel man kan ha. Där sparade jag in 450 kr på kastrering. Dom va så snälla så hos veterinären, är stolt över mina små liv. 
.
Har mest suttit nergrävd i mina böcker idag. Hämtade ut ett HM paket på kryddan med lite höstkläder och diverse saker. Kan kanske visa bilder då jag har tid. Känns bra att få mysa in sig i stora varma tröjjor igen. Har ganska precis kommit in från en powerwalk och ska plugga ett tag till, de går framåt men tamejfan inte fort. Man får göra så gott man kan mer går inte.
.
Hoppas ni haft en bra dag, bloggar mer i morgon =)
.
God Natt 



Postat av: DESIGN BY SHORTY

Hoppas du är nöjd med designen =) ser jättebra ut och den passar dig =) hoppas du får trevliga bloggstunder med den ;p hihi kram!

2009-09-02 @ 22:17:41
URL/Bloggadress: http://pey.blogg.se/bloggdesign
Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: