Glada vs Stressade Emma

För att vara lite personlig tänkte jag dela med min av mina två personliga sidor, ja ni hörde rätt, två. Kanske är lite skitzo (eller hur fan de nu stavas) men så är det i alla fall...
1. Den glada Emma
En kort presentation av den glada Emma är en positiv tjej som inte ser några problem alls. Pratar tills omgivningen får skav i öronen och hon själv spricker. Vill ställa upp på allt och alla och rädda världen. Tycker att alla i hennes omgivning är underbara och världens bästa änglar. Engagerad i allt... Känner sig som en superwoman som klarar allt.
2. Den stressiga Emma
Är mest tyst (eller ja tyst kanske var att ta i, men inte alls lika högljudd). Tänker på alla problem som kan uppstå, trycker ner sig själv och sin kapacitet till 0 . Tycker att omgivningen är pest, pina och att alla är mest i vägen. 
Det här kan vara lite problematiskt, vill alltid vara den positiva , glada Emma med ett leende på läpparna. Måste jobba på de...



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: