Frukost-tips

Något som jag är grymt dålig på är att komma på vad man ska äta till frukost... Jag är hungrig som fasen efter mina morgonturer men är inte sugen på nåt, ibland är det så illa att jag till och med hoppar över frukosten helt. Men igår så kom jag på det, den perfekta frukosten. Två hårda smörgåsar utan smör med avokadoröra (innehållande en avokado, creme fraiche, salt och peppar) sen smackar man bara på det på brödet och häller upp ett glas juice. =) perfekt.
.
Idag är det repetition inför tentan som gäller, de jag inte har lärt mig nu kommer jag inte lära mig heller, bara att inse och hoppas på att det räcker hela vägen vilket jag verkligen hoppas.
.
Jag räknar ner, 125 dagar kvar



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: