Fartfylld morgon

God Morgon. 
Har precis satt mig ner för att djupdyka i studierna, oj va kul de låter. Man hör riktigt hur meningen klingar *kul*. Nej så farligt är det faktiskt inte, det är kul men jobbigt att vi ska lära oss så mycket på så kort tid. Men det ordnar sig nog. Känner mig pigg efter en springtur och lite fixande utomhus. Det ger mig energi att få vara ute sånna här mornar när höstens kyla slår emot en i dörren men solens sken slår emot med frisk värme. Oj vad jag njuter. Är riktigt sugen på att köpa en bra digitalkamera då jag älskar att fota men min lila digitalkamera inte riktigt räcker till. Får se vad mina pengar räcker till just nu är det knapert. Hoppas och drömma kan man ju alltid göra, eller? 
http://www.fotovideo.se/aspx/loginVnet.aspx?ReturnUrl=%2faspx%2fprodukt%2fprdinfovnet.aspx%3fplid%3d102039&plid=102039
Den där skulle inte vara helt fel.
Nej plugga vare, ha en bra dag =)



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: