Då var de dags igen då

Ångesten kryper sakta men säkert fram igen, fyra dagar kvar tills tenta, känns inte som om jag kan något alls. Något som är positivt när man slutar skolan är väl att man antagligen är expert på att hantera ångestkänslor? Har inte alls hunnit så mycket som jag vill, ska väl sätta mig en stund och börja kika igenom anteckningarna tänkte jag. Sen blire väl att gå upp i ottan i morgon och först jogga (om det går) och sen fokusera på studier.
.
Måste berätta om en liten händelse som hände i morse i morgonstressen. Skulle "bara" fixa en sak på toaletten när jag snubblar på tröskeln och slår i stortån ordentligt, haltar iväg men tänker inte så mycket på de förrän jag ser att de kommer blod på golvet i badrummet, fan sipprade ut massa rött genom min vita strumpa. Tar av den och de visar sig att jag skalat av massa hud från tån och att en bit av nageln rykt med, fan hade ju skitbråttom till bussen. tejpa om lite fint. Det krångliga med det hela är att jag typ inte kan ha skor, förrutom mina vita tygskor som kanske inte är dem bästa att jogga i? eller går de mån tro? Skulle verkligen behöva springa i morron, men går de inte så går de inte. får väl ta en promenad istället.  
.
Nej nu ska jag plugga, ha en trevlig kväll mina vänner...



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: