träningsoutfit

Det gick verkligen skitdåligt att springa idag, blä. Så opeppad jag blev nu :S Seg i benen, inte ork och ingen motivation, nää de som gick så bra igår... Har fått i mig lite frukost precis, ska ta en lång varm dusch och sen krypa ner under täcket och plugga lite innan jag ska bege mig in till norrtälje för att fotograferas med Robin. Händer inte så mycket i mitt liv just nu, bara skola, jobb och träning så det känns att man lever.
Nej hörrni nu ska jag bli lite mer pepp, återkommer senare då ja förhoppningsvis är på bättre humör.
.
Adios

så här ser jag ut när jag springer.
  


 



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: