Träna bort träningsvärken?

Asså detta måste fasen vara en myt. Har grym träningsvärk sen gårdagens thai, tog en liten springrunda i skogen nyss. Ja visst är de skönt när man väl springer för då pumpar ju blodet runt men när man kommer hem och varvar ner så blir man stel som en pinne. Jag börjar tvivla på att de går att träna bort?! Tror jag får köra på lite hästliniment istället, de funka ju sist iaf ;) Sprang en ny runda idag, eller jag sprang den mycket förut men sen slutade jag och idag fick jag påminnelse om varför. Det ena diket man måste över är översvämmat så jag gick ner mig till knäna typ. Dyngsur som aldrig förr sprang jag snopet hem igen, Va tvungen att sanera allt, mina skor åker runt i tvättmaskinen nu. haha klantig man e ;)
.
Va inne i skolan en sväng i morse och hade redovisning, trist så in i ja ni fattar vad. Men nu är de gjort och jag är hemma...  
Har hunnit dragit runt dammsugaren lite också. 
Nej nu ska jag förbereda middagen innan jag ska hämta littlesis i norrtan... ;)
.
Bjuder på min träningsoutfit
     



Postat av: -

Du är så himmla vacker

2009-10-22 @ 18:34:32
Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: