Thats all I wanted, something special

God morgon
Sitter framför den öppna spisen i köket och hör elden spraka samtidigt som jag dricker thé och njuter av grym musik. Kan det bli så mycket bättre? Det är riktigt kallt ute idag, de känns att vintern är på väg och snart kommer knacka på dörren... Körde lite intervallträning i morse, och nu får jag nog ta på mig ett till lager kläder nästa gång. Va hos bästa brorsan (teddy) igår. Känns som om vi alltid varit vänner, han är verkligen som en bror för mig, glad att jag får ha han i mitt liv =) Nu får vi se om planerna blir som vi tänkt. Sista lediga dagen på ett bra tag nu, men vad gör de? man ska ju leva ordentligt eller hur? Träning ikväll och oj så jag längtar <3
Nej nu ska jag göra lite nytta ;)
.
Ha en fab dag i kylan 




Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: