Thaiboxning

Har kommit hem efter en grym träning =) skakar i hela kroppen och är så trött. Va lite ringrostig men de e inte så konstigt har ändå varit borta typ ett år. Det första jag gjorde va att slå näsblod på Alex hahaha dåligt pinsamt då man inte FICK slå så hårt. ooops lite övertaggad kanske. Va inte så ovig som jag trodde, man får väl nöja sig med de lilla liksom. Försökte att inte köra 100% så min nacke sakta men säkert ska få vänja sig men de e fan lättare sagt än gjort. Nu ska jag hoppa in i duschen, sen blir det sängen för min del =)
God natt gott folk 



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: