springa, springa, springa

God morgon =)
Hoppas ni vaknat på rätt sida idag. Själv tog jag sovmorgon till klockan halv 9, min kropp behövde de efter träningen igår =) Kände mig relativt pigg i kroppen när jag vaknade så bestämde mig för att ta en liten tur i skogen trots att tanken va att jag skulle vila idag. Regnade lite i början, men när jag hade sprungit ett tag så blev de uppehåll och luften kändes sådär riktigt frisk som den bara kan göra på hösten. Benen va lite spaghetti men nu kan jag nog sitta ner och plugga idag då jag har fått göra mig av med lite energi... 
.
Ha en bra dag, kanske kikar in lite senare ;)



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: