Sandra

Livet går upp och ner. Fast du inte tror det så KAN DU, bara du vill. Ingenting kan bryta ner dig så länge du inte tillåter de. Se varje motgång som energi, omvandla det dåliga till bra. DU ÄR BRA OCH DU KOMMER LYCKAS MED DET DU VILL DU MÅSTE BARA INSE DET SJÄLV. När du börjar tro på dig själv kommer andra också göra det. Res dig upp, sträck på ryggen och tala om för dig skälv att du kan, att du vill och att du SKA lyckas. Ingenting kan stoppa dig förutom dig själv... Jag tror på dig älskade syster, visa livet vad du går för, inte ska det få bryta ner dig? visa att du vill vinna!!! 
JAG ÄLSKAR DIG



Postat av: Syster

Jag älskar dig mer än någonting annat. Utan dig skulle ingenting längre kännas viktigt. Jag ska alltid finnas här för dig

2009-10-04 @ 18:04:39
URL/Bloggadress: http://kungensandra.blogg.se/
Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: