På språng

 Vaknade inatt av en underbar dröm, som inte var en dröm egentligen ;) somnade om ganska snabbt och vaknade utvilad i morse... snörde på mig mina älskade löparskor och gav mig ut i skogen för att inse hur trötta mina ben var och för att bli förbannat på hur dåligt de gick att springa haha. Men det kan ju inte gå bra jämnt, eller hur? Hoppade in i en välförtjänt dusch och njöt av värmen. Har precis fixat mig för idag ska jag iväg med mina älskade systrar och kolla på lägenhet i Sollentuna. Tänk va stora vi har blivit? minns då vi röjde runt i badkaret när vi var små, haha skulle bli lite trångt nu. Mina älskade systrar som betyder så mycket <3 Ska plugga som en idiot sen, ligger verkligen efter :( inte bra, har slarvat som fan den här gången. Ångrar mig nu kan jag säga... Nej mina vänner nu ska jag få något i magen innan vi drar...
Ha en underbar dag allihopa

    



Postat av: Anonym

sötaste unge (^^) tusen tack för sällskapet idag... mysigt vi hade! hoppas du kan följa med i morron oxå...hoppas hoppas <3

2009-10-11 @ 14:53:07
URL/Bloggadress: http://therosehip.blogg.se/
Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: