I huvudet på Emma Olsson

sitter och pressar massa bra musik och låter tankarna flöda, tack älskade Sandra för all grym musik ;) Har haft en fullspäckat liv den senaste veckan och inte alls haft lust att blogga men tror jag kommer tillbaka nu... Knner mig redo för nya inlägg... 
.
.
.
För att helt tappa ämnet, finns de något bättre än känslan då man hör en bra låt, tror inte de va ? ;) Pratade med snällaste Uffe igår, ska ner på klubben på tisdag och se om min kropp är redo för lite thailboxning efter alla skador hit och dit. Vi håller tummarna mina vänner, jag ser fram emot det så mycket så jag tror jag dör ;) Om den pallar trycket är det träningsnarkomanEmma som är på G igen. 
.
Nej gott folk nu behöver min kropp och knopp sömn för i morron är det tamejfan fullspäckat ;) Lägenhetsvisningar, träning och plugg. Jag säger då de, välkommen tillbaka till stressen Emma. Börjar bli min livsstil lite ;)
.
kram och god natt
(bild från min och robins fotografering)



Postat av: eva

hoppas d går bra me lägenhetsletandet! Vi ses snart. Ta hand om dig!

2009-10-11 @ 08:43:07
URL/Bloggadress: http://evacatherine.blogg.se/
Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: