Fotboll

Sitter i soffan och tittar på lite fotboll, Sverige - Albanien närmare bestämt. Tycker alla fotbollsspelare borde sadla om och bli balettdansöser istället, dom tål ju för fan ingenting. Slänger sig som om dom va skjutna om en mygga landar på axeln...
.
.
 Passar på att ha lite fotvård när jag ändå sitter still. Påsar med olivolja på fötterna, blir mjuka som tusan efter de =) .
Har sakta men säkert fått träningsverk i ryggen och revbenen, huhh, inte skönt. Skulle behöva bli ompysslad av någon, men nuförtiden får man ju sköta sånt själv :( lite deprimerande, men de ska nog gå bra. 
.
Nej mina vänner nu ska jag fortsätta kika på balettdansöserna ;)



Postat av: ...

Jag kan pyssla om dig om du pysslar om mig när jag har träningsvärk och ont. (:

2009-10-15 @ 17:43:16
Postat av: emma

och vem är du???

2009-10-15 @ 22:30:10
URL/Bloggadress: http://mytrip.blogg.se/
Postat av: ...

Jag är nån som brinner lika mycket som du för att träna, och tycker du är söt. Resten kommer fram med tiden. :)

2009-10-15 @ 22:58:35
Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: