fan va de snöar

Har vädergubben kul eller? Det är den 13 Oktober och de snöar ! ! ! Jag trodde de va ett skämt i morse när jag gick upp, men vet ni? de va de inte! Envis som jag är snörde jag på mig mina gympaskor och klädde på mig varmt för en springtur i det mysiga vädret... Det gick bra, de gick fort, undra om min kropp ville hem till värmen??? jag misstänker nästan de. Har gjort en brasa och en kopp thé som jag nu försöker värma mig med samtidigt som jag försöker trycka in de sista i huvudet innan tentan på fredag. Inte så taggad för ännu en tenta, jag undrar vart mitt liv har tagit vägen sen jag började i skolan igen? Men vad gör man inte? Ser fram emot ikväll då jag ska in till klubben och träna thai. Ska bli så fruktansvärt kul, är riktigt taggad så jag hoppas de går bra ;) Nej nu ska jag återgå till mina älskade studier.
.
Ha en bra dag i snöyran =)

.
bjuder på en bild på mig och Jörgen från en träning =)



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: