en mindre rolig men ack så nödvändig fredag

God morgon =)
Sitter här och ångrar mig att jag smorde in benen med hästliniment efter löpningen. Det BRÄNNS en aning kan jag be och få tala om... ja ja de går säkert över. Trist väder ute, men skönt med frisk luft såhär innan tentan som jag skriver klockan 14.00 i Uppsala. Har precis bränt en ny skiva som jag kan ha i bilen så jag inte somnar. Sov inte så bra inatt, va jätteuppe i varv efter träningen igår, sen ville tankarna flöda så min hjärna gick på högvarv= ingen sömn så jag är lite lätt sliten men de går över, eller hur? ;) Ska sätta mig och läsa igenom anteckningarna nu. önska mig lycka till, ska bli så underbart att få den här skittentan överstökad.
.
Ha en bra dag allihopa och njut över att det är Fredag =)



Postat av: Emmelie

Lycka till på tentan! Kommer gå jätte bra. Hör av mig senare ikväll:).



Puss Puss

2009-10-16 @ 11:07:00
URL/Bloggadress: http://emmelieesvenander.blogg.se/
Postat av: Bert

Hoppas tentan gick bra!

2009-10-17 @ 01:25:52
Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: