En helt vanlig Fredag

Har haft grupparbete hela dagen, oj så tråkigt de e orkar inte ens engagera mig... usch usch skärpning på mig. Kom hem sent, tänkte springa men mitt knä gör ont, bra jobbat Emma. Så jag hoppade över träning idag och i morron hinner jag inte eftersom jag jobbar läääänge. ja ja kroppen kanske behöver vila i två dagar (intalar mig själv) ;) Jobbar som sagt i morgon, till klockan 20, sen är det utgång som gäller, med finaste Josse. Kommer få grymt kul tror jag allt :D Nej mina vänner nu ska jag nog sova så jag orkar jobba hårt i morron 
kram och god natt



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: