Dragit mitt strå till stacken...

Kom precis innanför dörren hemma. Har varit inne i Norrtälje och gjort onödiga saker och en nödvändig sak. Skulle in på flygfyren och köpa lite naturgodis och fick syn på blodgivarbussen. Som vanligt får jag impuls idéer och kom på att jag ville lämna blod. I och för sig har jag tänkt de länge men de har inte blivit av, men nu tog jag steget in i bussen. Tycker faktiskt att man kan hjälpa till om man kan, det kostar inget, bara lite blod. Men det känns bra om de skulle hända något med mina nära och kära att jag vet att jag har lämnat blod, och dessutom kunna ge direkt om det skulle krävas.
Nu är det dags att plugga...

Ny halsduk och hårband från HM, me like
 



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: