Då man känner sig sådär riktigt duktig

God kväll mina vänner har precis avnjutit en dusch efter ett grymt bra thaipass, oj vad jag har saknat detta. Kombinationerna blir bättre och bättre ;) Alex fick lite damp när jag blandar ihop vänster och höger, men va fan de e ju därför jag inte kör friskis och svettis haha =) Kommer få en härlig träningsverk de är en sak som är säker i alla fall. Men oj va skönt de ska bli. Tänkte att jag skulle linimenta mina ben lite innan jag somnar så kanske jag kan stå på dom i morron. Sen får vi hoppas på en smärtfri helg så jag slipper bråka på jobbet i träningsverk huvva de vill vi inte vara med om... 
.
Nej hörni nu ska jag inte fastna här, tenta i morron och jag tänker faktiskt ta bilen in, så de så. Skriver den mellan 14-16 så håll tummarna då gott folk.
.
God natt dröm bra drömmar  





Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: