Blåa ben och trött men tänk så glad man kan va

Har precis landat i sängen efter en späckad dag. Upp tidigt i morse och skola hela dagen, hem och vände och in till träningen =) Vi va bara fyra idag, men de va lite bra för då kunde man få mkt hjälp. Det va grymt kul och de avslutades med sparring, så jäkla roligt. Första gången på 1 år. Har inte riktigt samma tempo men de kommer. Nu jävlar ska jag nå mitt mål. Man har ju inte några sexiga ben som thaiboxare, typ blå överallt haha men de e snyggt (om man intalar sig de, kanske kan bli nya modet) 
men nu ska jag sova
God natt, hörs i morron



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: