Att man kan ha så förbannad...

TRÄNINGSVERK i REVBENEN av alla ställen. hahaha tänkte liksom att jag skulle vara trött i armar, ben och mage efter thaiboxningspasset i tisdags. Men neerå Emma får tränings verk så hon inte kan skratta utan att kroppen dööör, huh... Vaknade sent idag, Sandra skulle väcka mig men nee ingen sandra kom. Skönt va de iaf. Sitter i mitt löparställ och väntar på att min frulle ska bli klar. Va så skönt att ta sig en liten tur i skogen i morse, solen strilade in genom träden och löv i alla färger föll ner mot marken, perfekt helt enkelt =) Idag ska jag plugga det sista inför tentan i morgon och ikväll är det thaiboxning igen, oj så jag längtar =)
Nej nu ska jag slänga i mig frukost och sen ta en låång dusch.
.
Önskar er en fab dag ;)






Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: