Utlandstjänst

I och med mitt "nya" umgänge, dvs militären i Halmstad har jag fått en idé som jag är sjukt taggad på. Efter min utbildning är klar vill jag göra utlandstjänst inom militären som civil. Det vill säga vara personalansvarig för de som gör utlandstjänst inom det militära och sjukvårdare. Man har hand om de arbetsrättsliga och administrationen bla. Det ligger nu ute 2 tjänster i Afghanistan som som jag är behörig till efter min utb. Man får som civil genomgå 4 veckors förberedning, dvs militärt, att lära sig skjuta bland annat. Är så sjukt taggad, skulle så gärna vilja hjälpa om jag kan. 

Det här blev nu ett av mina mål med livet.

- Göra utlandstjänst



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: