Surf på bussen

Har passerat Örebro för en liten stund sen. Börjar bli ganska långtråkigt att åka buss nu *suck*. Men inte så långt kvar som tur är. Sen har jag ju bara tunnelbana och en buss kvar ;). Tur att jag kom på att man kan surfa på swebusexpress, smarta jag =)

Jag vet att jag har tjatat om sommar i stort sett sen förra sommaren men måste bara få säga att jag är så sjukt sugen på att åka skidor just nu haha. Hoppas verkligen vi gör som familjen Emmoth planerade = åka upp hela gänget till sälen och åka massor en vecka i vinter. Hur mysigt som helst. Älskar att åka skidor. Sist jag åkte var i Hemsedal (Norge) med mina grabbar. Så sjukt kul vi hade, besteg bland annat berg i pjäxor haha. Jag hade ganska precis tagit bort mitt gips så egentligen var det kanske ingen bra idé att pula ner min svullna fot i pjäxorna, men oj så bra det kändes att få åka ikapp med vinden och glömma bort sina bekymmer. Hade ganska många då, älskade Jesper som tog med mig, det är en riktig vän som gör sådana saker för en =)

Nej nu ska jag läsa min (läs Emmelies) braiga bok =)

Hörs i morgon

KRAM  



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: