Solen?

Har nu varit i Halmstad i tre nätter. Har spenderat mina dagar på stranden och solat. Så underbart med värme och sol, ja jag vet att jag dyrkar solen ;) Vaknade dock upp till en molnig himmel vilket inte var så kul, men nu ser det ut som om det spricker upp. Kanske kan sola ansiktet lite på en filt där det inte blåser. Har fått en del färg och vill faktiskt inte tappa den nu, så hoppas på att kunna underhålla den lite. 

Jag och Jonathan har heta diskussioner angående flytt till lägenhet i september och att åka till Thailand i februari, men ekonomin ställer till det en aning, tänk om man var ekonomisk oberoende !

Vi får prata igenom det ordentligt när jag kommer hem. Känns så trist att man ska leva så fattigt när an studerar. Det är väl när man är ung man borde ha mer pengar då man har flera möjligheter att kunna typ åka utomlands och så.

Nej nu ska vi aktivera oss på något sätt ;)
Ha en bra och förhoppningsvis solig dag 



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: