Sista kvällen

I morgon är det hemresa som gäller, vilket känns lite trist. Lämna bästaste Emmelie är ju inge kul. Det gör inte saken bättre att vi kanske inte ses förrän dom kommer upp till norrtälje i juli typ :( Men vi ska nog klara oss, hoppas jag. 

Idag har jag lyckats få massa blåsor på fötterna vilket är allt annat än skönt. Vi tog en promenad ner till stan som är en ganska bra bit att gå. Fikade lite och jag köpte en ny bikini eftersom min gick sönder i Afrika. Sen har vi mest dampat oss som bara vi kan göra och jag känner mig så oerhört glad med denna människa, hon är mitt lyckopiller. Haft brottningsmatch med Uffe och låst in oss på toan med chokladbollar har också hunnits med, haha. I morron åker jag härifrån typ halv 8, sen har jag en lååång dag framför mig med massa timmars väntan och resande med buss så nu ska jag packa det sista, ta en dusch och göra liten salladslåda =)

God natt gott folk

 



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: