Ryggproblem

Kunde knappt resa mig ur sängen i morse och har knappt sovit något alls i natt. Hemskt är det att bara ligga och ha ont. Jag som trodde att det äntligen var på väg åt rätt håll, tji fick jag.  Tror att det kan bero på att jag red Sandras båda hästar markarbete igår och min rygg inte riktigt är van vid det. Nåja idag ska jag och Jonathan in en sväng till Norrtälje för att handla byggplast som ska sättas upp på fönstren i nya stallet så att inte cementen skvätter på dom när plattan ska gjutas. Tänkte passa på att handla mig ett par shorts, äger inte några alls vilket börjar bli lite jobbigt när det är fint väder. Hårinpackning skulle också behövas i mitt stackars hår som för tillfället är lite hängigt. Kanske dags att ta hand om håret man har? 

Jag och världens sötaste Grå




jag och Ruwne




Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: