Illa

Nu har det verkligen varit dåligt med bloggning. Har verkligen haft fullt upp hela tiden, bland annat med utbildning på nya jobbet som tagit massa krafter men varit väldigt givande. Har haft ett par dagar ledig då jag hjälpt pappa på bygget och nu har äggskelettet kommit upp på stallet vilket är superkul. Sommaren närmar sig med stormfart och jag älskart trots att mina dagar  ska fyllas med jobb ända tills den 7 Augusti. Men vad gör de när man vet att man får en långsemester i Thailand i februari med min karl :) 

Nej ska kirra lite lunch nu, magen kurrar



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: