i väntan på...

Klockan är i skrivande stund 8.50 och jag sitter på biblioteket i Halmstad och väntar på bussen. Det är två timmar kvar tills bussfan går vilket suger då de är dödens trist att bara vänta. Sen kommer jag sitta på bussen 1,5 h till Göteborg där det blir lite mer än en timmes väntan igen, sen äntligen kan jag gå på bussen mot sthlm då jag kan sooova massa timmar. 

Har precis  druckit en kopp thé, som inte var det godaste jag druckit direkt, men den gick i. Det är en riktig thé-dag idag för utanför väggarna är det typ storm, ösregn och mörkt som natten. Riktigt ruggväder och underbart väder när man ska sitta på en buss i 10 timmar. Har laddat min ipod med massa bra musik som jag riktigt ska njut av, förhoppningsvis hela vägen om batterierna vill så.



En trött jag på bibblan 



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: