Tillbaka i historian

Bara för man var så jävla klantig och kuggade på en tenta så sitter jag här och läser skiten igen och jag kan tala om att det är mindre kul. Men nu ska den klaras så jag får ligga i nu för om fyra veckor smäller det. Har i alla fall hunnit röra på mig en sväng idag vilket var behövligt men ganska trist, att gymma haha ;)... Har lååångdag i morgon, börjar halv 8 och slutar halv 5 men det ska nog gå bra. Hoppas jag inte är alltför trött för en springtur när jag kommer hem, det återstår att se. Ska dyka ner i böckerna en stund till för jag hoppas det är mat snart, min mage kurrar.

Njut denna söndag nu ;)





Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: