Sista dagen

Jag gillar verkligen inte söndagar, de är sånna där ångestdagar för veckan som ska komma. Jag ska jobba hela veckan på förskolan paletten, slitit kommer det nog bli och resultera i en tröttis Emma till nästa helg, men när pengarna rullar in på kontot känns det inte lika tungt  ;) 

Igår var en riktigt mysig lördag. Började med att springa en långrunda på morgonen. Tog sedan mina skogsmullekläder på mig och åkte ut till mammi. Där eldade jag och morfar upp ris hela dagen vilket var så otroligt skönt. Solen låg på där i skogsdungen så man kunde ha bara tröjja på, underbart. Åkte sen hem till Ösbyholm igen för att hämta min kärlek. Vidare in till Norrtälje och käkade varsin kebabtallrik och hade det mys. Sen vidare till min bästa Emmelie som var på kortvisit hemma. Hade en riktig myskväll med Robinson, skagenmackor och te tills mina ögonlock inte orkade vara öppna längre och jag begav mig hemåt mot sängen.

Idag händer inte så mycket tänkte försöka gymma lite när Jonathan åkt till jobbet.  



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: