Ser ni den blivande playan?

Har haft en otroligt mysig dag med min mamma , inte så ofta vi har stunder med varandra bara. Käkade frukost tillsammans, gick promenad och strosade runt i norrtälje med mormor och Sandra, detta uppskattas så fler kvalitets stunder oftare hoppas jag på. Vi var ju även och tittade på "bygget" och jag bara drömmer mig in i framtiden, mitt drömställe. Pappa har grävt ur en blivande strand, nu är det mest lera men jag ser en framtid haha. Bjuder även på min promenadoutfit, älskar att bo på landet...

         


 



Postat av: evaa

ÅH Emma de låter ju underbart. Ja vill också!! Hoppas du mår bra!! O hoppas du klarar omtentan som kommer!

2009-03-27 @ 05:50:21
Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: