NY vecka, nya tag

Så var det igång igen, jag startade min vecka med en arbetsdag. Vi hade bara 12 barn idag vilket var otroligt skönt, mjukstart sådär. Efter jobbet knatade jag ner till Sisslan, hon är för rolig hon, henne tycker vi om ;) Vi åt pannkakor med fruktsallad, glass och vanlijsås mycket gott. Men det resulterade i två magar som såg gravida ut ;) 

I morgon är det jobb på schemat och sen ska jag försöka vara duktig och springa när jag kommer hem. behöver verkligen komma igång nu. Men innan morgondagen behöver min kropp sömn så god natt :P 



Postat av: Jennifer

Amorinen som ligger vid gjutaren/parken.. vart är det du jobbar?

2009-03-16 @ 20:37:47
URL/Bloggadress: http://jenkaan.blogg.se/
Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: