Med rasande fart

Dagen har försvunnit på en blinkning. Vaknade när min J skulle upp och jobba i morse kl 7, låg kvar i sängen och drog mig en stund innan jag masade mig ner för lite frukost. Städade upp lite i rummet innan jag åkte in till Jenny en sväng. Styrde därefter mot Sissel. Vi hade kul som vanligt när jag umgås med bruden hon e galen... ;) men jag älskart ! ! ! Vi käkade mest hela tiden tycker jag, så köpte jag ut lite vinare och annat gott till henne eftersom hon inte har nåt leg för tillfället, ( vet inte om det kallas att köpa ut eftersom hon är äldre än mig ???) hur som helst. Hon skulle till kistamässan och jag åkte upp och hälsade på J & E en kort sväng. Men eftersom det var svinkallt ute och vi skulle fira morfar blev det en mycket kort stund innan jag åkte hem till mina föräldrar. Har nu precis kommit därifrån, god mat hade mamma gjort. Min dag har verkligen bara försvunnit från mig.

Ska snart sova för i morgon ska jag stå och frysa på en hästtävling hela dagen :)



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: