LUGG

Nu har jag skaffat lugg igen, här har ni den på bild ;)

Och nej jag är inte naken på bilden..








Postat av: Anonym

Hej darling ♥

Jo, tentan gick. Det blir godkänt i alla fall, det tror jag.

Igår kväll fick jag reda på att en älskad hund skulle avlivas idag =( hon blev 18 år (!!!) så jag sov inte mycket inatt.



Klart jag har tid för dig! Alltid!

Kram =)

2009-03-12 @ 21:04:07
Postat av: Emmelie

Åå va fint de va:). Jag måste också klippa mig känner jag nu:D,

2009-03-12 @ 22:38:24
URL/Bloggadress: http://emmeliessvenander.blogg.se/
Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: