KOM NU VÅREN

Nu börjar jag verkligen tröttna på denna snön, känns som det aldrig finns något slut. Skulle vara skönt att få fly iväg till något varmt ställe och njuta av solen för att sen komma hem till våren. Appropå våren så kliar det ju i fingrarna att få klä sig lite snyggare, slippa 711 tjocktröjjor och den feta jackan som gör att man ser ut som en michelingubbe. Jag skulle hemskt gärna vara ägare till flera par jeansleggings och lite färgglada tunikor att ha över inom en väldigt snar framtid. Men det får nog vänta ett tag (en evighet) med tanke på hur fattig jag är. Ska som tur är jobba i morron och hela nästa vecka så i april kommer det klirra i min kassa som tur är, men det är lååångt kvar dit. Jobbigt att man får lönen en månad efter som vikarie *suck*. 

Nej nu ska jag nog glo lite TV innan jag ska glufsa i mig fisk som idag står på menyn, mums ;)



bjuder på en bild från igår, jag och min fina som betyder så mycket... (han var väldigt trött när denna bild togs för klockan var typ halv två och han var nykter (chaufför), haha stackars)

 



Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: