Halv 10

jag vet att jag tjatar om det men Solen skiner ute nu och det är så underbart... Har varit ute och sprungit en sväng redan, typ runt sju i morse men då var det lite svalare och ingen sol, men nu har den orkat igenom molnen så det blir nog en promenad om en stund. Är fortfarande hemma hos min mamma, så mysigt älskar att bo i skogen vid havet ;) Var borta och kollade på vårt bygge igår också, har inte hänt så mycket med byggnaderna men dem har grävt ur strand och en bäck nu. Kommer bli så otroligt mysigt när det är klart. Önskar att det vore klart NU så man kan få flytta in och inreda som man vill ha det. Jag och Jonathan kommer förmodligen hyra en lägenhet som blir en trea, perfekt =) Och tänk att få flyta in i nybyggt med havsutsikt, kan det bli bättre??? Ska ta med kameran sen och visa lite kort på hur det ser ut nu.

Ta vara på det fina vädret idag, det ska jag göra ;)

snart kommer sommaren med underbara dagar vid stranden, jag kan knappt vänta...

  



Postat av: Jenny

bortskämda hemska små barn...se till att storasyrran får bo nån annan stans :( de e just hyggligt...

2009-03-20 @ 10:45:03
Postat av: Anonym

näe jag vill inte! tjurar

2009-03-20 @ 12:44:25
Postat av: sandra

vilken snygg tjej på bilden

2009-03-20 @ 21:37:27
URL/Bloggadress: http://saandraolsson.blogg.se/
Postat av: Ylva

Héhe ja det verkar ju med thaiboxning! är det som kickbox ungefär??

Jag gymmar/är med på pass och springer så mkt jag kan utöver skolan.. Men är rätt mkt emellanåt!



Jag har ett 5-årigt sto nu. Hon köpte vi som 2-åring.. Jättetrevlig och positiv häst, en sån man blir glad av att hålla på med ;)

Framtidsplaner är att hitta ett bra jobb som beridare/tävl.ryttare utomlands ;)



Puss

2009-03-22 @ 23:02:09
URL/Bloggadress: http://ylva87.blogg.se/
Kommentaren måste godkännas av mig innan den visas här på bloggen, ingen reklam eller elaka kommentarer kommer att publiceras. Njut dagen //Emma




Här skriver du din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: